Monday, July 5, 2010

Cinderella's Sister Episode 2


Fuh.. lamak dh x update blog.. huhuhuu.. bz glak bah ngan Worldcup kinek.. eheks.. :-D

Okay.. hari tok dh abis tgk episode 2 Cinderella's Sister.. dlm episode keduak tok , Eun-Jo ngan mak nya dh di accept masok lam family Dae-Song.. Actually kan , Hyo-Sun x la se-annoying yg aku baca lam recaps.. Kiut bah nya.. hehehhehe.. I can see la why nya excited bila Eun-Jo jd "unni" nya.. Being the only child and mak nya dh ninggal mmg sunyik la.. Dpt nangga yg Hyo-Sun mpun kebaikan tok genuine .. Tp ya la.. Si Eun-Jo tok membesar dlm environment yg berbeza , mmg patut la juak nya agak "dingin" dgn layanan bait Hyo-Sun.. kekadang aku kesian juak ngan Hyo-Sun dilayan kasar2 oleh Eun-Jo..

Kang-Sook (mak Eun-Jo) dh pon kawen ngan Dae-SOng.. eeeeeeeee.. geram ku nangga ke-plastic-an mpuan yaaaaa.. dpn org kan main gik lemah-gemalai.. ninjak semut x mati.. tp mun d blakang.. HUH~! kdak pa jak..

X sure juak aku dlm drama tok Eun-Jo ngan Hyo-Sun ya form brapa... aku agak2 may b dlm form 4 la kali based on part Eun-Jo molah math ada algebra.. *gasp* (aku mencik algebra.. huhuhuu..) Eun-Jo x sempat bersekolah tapi nya agak cerdit juak la.. cepat pick-up.. despite nya mpun background la kan.. Part nok paling best mestiiiiiiiiiiiiiii la part nok ada Ki-Hoon oppa.. hahhahaahaa.. eeee.. hencemmmmmm org laki ya.. aku suka nangga nya offer Eun-Jo kerusi ngan meja k molah homework.. Tp , biasa la Eun-Jo tok ada ego sikit.. ditolak la nya.. TOLAK??? org laki hensem offer pun tolak?? wuwuwuuwuwuwuu.. berik aku jakkkkk..

Sigek gik part best bila Ki-Hoon oppa meli sanggul rambut utk Eun-Jo.. dari kaca lagik (kira symbolic ceta Cinderella utk glass slipper la tek..) Sooooooooo sweeeetttt org laki ya.. huhuhuu..

Apa-apa pun episode 2 tok best.. Explain la knak Eun-Jo tok nya jd bitter.. Nya jeles nangga mak nya dotted upon her step sister rather than herself.. (alaaaaa.. Kang-Sook ya eksen ajak bait.. x da nya bebenar ikhlas sayang ngan anak tirik nya ya..) Selain ya relationship between Ki-Hoon oppa ngan Eun-Jo dh start develop.. ahhhhh... i love Korean romance.. huhuhuu..

So , takorg mok nangga ceta ya.. sila la download kat bawah ya k? ;-)

Episode 2 Cinderella's Sister :


Subtitle English :

No comments:

Post a Comment